29 augusti 2010

02.45 lämnade jag lilla Krylbo för att bege mig till Arlanda. I bilen hade jag sällskap av min pappa och farfar samt min älskade hund Bianca. Incheckningen på Arlanda gick väldigt lätt och bra, men jag blev lite för nervös och stirrig när jag skulle lämna in handbagaget så jag höll på att glömma mitt bälte. Som tur var såg pappa det och ropa på mig. 06.35 avgick planet till Nice och på flygplanet satt jag bredvid ett jätte trevligt franskt par, kvinnan gav sin adress, nummer och mail adress och jag fick goda råd över vad Nice kunde erbjuda både matväg och underhållning. När jag anlände till Nice tog jag och Hanna en taxi till vår gemensamma lägenhet, där träffade vi vår hyresvärd Nicolas Caron. Han gick igenom hur ugn och annat fungerade. Senare dök Josefine och Fannie upp och vi började umgås. Senare på kvällen var det utgång med resten av våra klasskamrater, mycket trevligt!

Tack för att ni läser!

//Jelena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0