11 September 2010

Eftersom vi har drabbats av bedbugs i lägenheten har vi fått uthärda äcklig lukt från lägenheten efter att anticimex firman varit där och besprutat rummen. I natt tvättade jag mina kläder (en del) och steg upp 05.10 för att tvätta lite till, ytterliggare en tvätt väntar och då ska lakan och sånt tvättas. Jag hoppas att ohyran kommer att vara borta för gott, men veckan har varit väldigt kul...vi var på en utflykt till Antibes och gick på ett Picasso museum samt såg flera häftiga lyx yachtar, vill ha en sån i framtiden...Ikväll ska man återigen slå klackarna i taket då en klasskompis fyller år det ska bli jävligt kul. Just nu är jag alldeles för trött på att göra vettiga saker så det blir lite chill.

Tack för att ni läser!

//Jelena

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0