Snart bär det av till Marseille!

Äntligen! Nu är det inte långt kvar innan man drar iväg till Frankrike. Idag så var vi på teatern och övade från klockan 10-16.30. Det var kul men väldigt intensivt och dagen kändes lång eftersom man var tvungen att göra om scenen innan den satt. Min "Joe" karaktär är skoj att spela men det jobbigaste med honom är att man måste komma ihåg att ha spansk brytning när man talar engelska och att man måste göra så tokiga grejer. Men jg älskar karaktären för vi är så lika på många sätt. Jag har också en tendens att vara helt uflippad, jag bryr mig inte om om jag gör bort mig utan tar det med ro.
Vi fick tider när tåget skulle åka och när flygen skulle åka. Vi måste byta flyg i München. Jag blev lite nervös över detta för jag har aldrig bytt flyg när jag har flygit.

Tack för att ni läser!

//JJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0