JAG LYCKADES!!!

Yes!!!! Igår fick jag tips av en sida där man kunde få tag i biljetter. Visserligen var dom dyrare, fick pröjsa 2515kr för en biljett. Jag ville ju ha två men var tvungen att spara eftersom jag har annat som jag måste ha pengar till! I alla fall 7 Jan bär det förhoppningsvis av till London till O2 arenan och se Michael Jackson-The King Of Pop LIVE!!! Jag hoppas verkligen att allt går vägen och att jag får biljetten. Men gissa om jag är lycklig. Tyvärr så blev jag väldigt nervös strax efter jag hade betalat biljetten, närmast panikslagen. Jag tänkte: Vad har jag gjort? Tänk om sidan inte är seriös! Men den verkar helt säker.

See You In London Michael!

//Love JJ

Tack för att ni läser!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0