Gud vad jobbig hon e!!

Idag på teatern så skulle vi repa på pjäsen "Fame-The Musical." Alla var där utom dansarna, och vi tänkte att dom skulle dyka upp vid ett eftersom vi hade sagt så. Medan vi vänta så gick jag ner till "Studion" där jag har matte för att få veta mitt provresultat (FICK VG!) Tror du inte att ja träffar två av dansarna i studion?? Blev lite paff och frågade när dom hade tänkt att dyka upp på teatern...då svarar den ena: "Men vi ska inte till teatern idag" Jag ba: "Nehe?? För ni sa till oss att ni skulle komma vid 1" Men hon fortsatte och sa att hon hade skolarbete att göra och att vi ändå bara skulle prova kläder. Jag blev rejält sur på henne och hon frågade varför. Jag förklarade för henne att alla satt och vänta på henne och dansarna på teatern. Men hon svarade: "Men vi sa till er igår att vi inte skulle vara på teatern idag...dummer!" ALLTSÅ GUD VA TRÖTT JAG ÄR PÅ HENNES ATTITYD!!! Jag gick därifrån för jag orkade inte slösa mer energi på henne. Gissa om de andra på teatern blev sura....

Tack för att ni läser!

//JJ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0