Om mig...

Jag tänkte berätta lite om mig själv. Jag heter Jelena Johansson och är 19 år. Föddes i S:t Petersburg, Ryssland. Adopterades till Sverige när jag var 4 år gammal. Jag växte upp i Dalarna och bor fortfarande där. Nu har jag bott i Sverige drygt 15 år och talar felfri svenska. Om jag skulle berätta vad jag mest gillar hos mig är det mitt hår och ögon. Många människor har påpekat eller frågat om jag kommer från Asien, (vilket jag inte gör). Som barn var jag väldigt trygg och lugn, men också väldigt naiv för jag trodde att alla var snälla. Jag fick senare erfara at så var inte fallet, jag har blivit mobbad hela mitt liv och fick VÄLDIGT dåligt självförtroende och självkänsla.

Nu på senare år har jag byggt upp det men jag har ärren kvar och jag kommer aldrig att glömma hur falska vissa människor kan vara. Jag är omtyckt och men har inte många vänner men dom vänner jag har är väldigt lojala och jag värdesätter dom högt! Jag är en glad, omtyckt tjej och full av liv. Älskar att umgås med vänner och bara ha kul i livet!

Tack för att ni läser!

//JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0