YES!!!

Jag är så jävla lycklig just nu! Jag är ganska kort och 19år, så därför har jag alltid varit extremt orolig över att jag inte skulle kunna ta körkort. Men pappa och jag var dit för att prata och damen som tog emot oss sa att det fanns en speciell kudde, en kilkudde tror jag att hon sa. I alla fall så skulle jag sitta på den i förarsätet....naturligtvis fanns det inga övningsbilar vi kunde testa i så då fick jag prova i pappas bil. Vi fick justera lite i bilen, dra fram sätet närmare ratten och ställa om ryggstödet. Men det fungerade! Jag har aldrig suttit så bra i en bil så som jag gjorde då...jag såg över ratten och kunde lugnt och avslappant trycka i kopplingen utan att behöva sträcka på mig...nu låter det som om jag vore värsta dvärgen men jag är faktiskt bara 1.46...men jag blev fan lycklig över detta!!

Tack för att ni läser!

//JJ

Kommentarer
Postat av: Johanna

Perfekt, hoppas du får körkort inom kort då :) Ha en trevlig kväll !

2009-02-12 @ 20:32:43
URL: http://jmalmberg.blogg.se/
Postat av: sandra

GREAT! nu kan vi plugga körkortet tillsammans ;) iallafall teorin! Den kommer jag ha svårt för! saknar dig snuttan <3

2009-02-13 @ 16:24:52
URL: http://tipotop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0