"Michael Jackson" och Melodifestival

Idag på alla hjärtans dag så va jag hos min kusin som fyllde 40år. Fick god mat och det var trevligt, jag fick även veta att en som var gäst hette Michael.....Jackson. Han kom från Sydafrika och var vit...trodde inte mina öron när jag fick veta att han hette just Jackson i efternamn. Så jag skämtade med att jag hade träffat MJ haha!

Melodifestivalen andra deltävling i Skellefteå, vad har hänt?? Melodifestivalen är inte roligt längre...det handlar ju bara om att rösta 4ggr eller nåt. Det är uttjatat och tråkiga bidrag, förut så tyckte jag att det var kul med Melodifestival men nu vete sjutton. Jag tyckte att Coffe N' Beans var bra och Måns Zelmerlöw, resten kan ju fara åt *******. Thomas G:son är ALLTID med och jag har börjat tröttna på det och att alla låtar låter lika....Någon som håller med eller hatar för det jag sa nyss?

Tack för att ni läser!

//JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0