bland balklänningar och Ikea

Igår (Lördag) så var jag i västerås för att leta efter balklänning till studenten. Jag hade planerat att ha en ljusgrön klänning på mig eftersom jag har gröna ögon och gillar grönt. Tyvärr så var längden alldeles för stort så att dom inte kunde sy upp den. Jag blev naturligtvis lite besviken men tänkte då att jag skulle prova en lila. Men det fanns bara klänningar som man var tvungen att köpa vilket man inte har lust till. Till sist så såg jag en rosa klänning som var söt prova den och den satt jättebra, vi hyrde den! Hittade även en studentklänning som var vit med scart tyll under...även den var jättesöt som mamma var jättegullig och köpte åt mig.

Var även på Ikea...mamma köpte lite startkapital till mig tills jag ska flytta. Finns ju en anledning till att man bara är på Ikea max en gång om året: Jag höll på att få panik! Folk trängdes och hade bråttom och ungarna....alla ungar fy fan säger jag bara! Men i alla fall jag fick ett set med olika tallrikar, vinglas och massa annat. Så jag är jättenöjd!

Tack för att ni läser!

//JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0