And the Oscars goes to....

 
Ja vad kan man säga? Det här var en gala fylld med känslor, glädje men även sorg över saknaden av en stor skådespelare, Heath Ledger. Han fick pris för bästa manliga biroll vilket var helt rätt. Det var väldigt vackert när familjen höll tal och man fick se alla stjärnor få svårt att svälja och bli tårögda. Jag älskade skämtet som Halle Berry och den andra skäggiga snubben gjorde. Skrattade gott åt det. "Slumdig Millionaire" tog hem hela kalaset mn även "The curious life of Benjamin Button" hade många nomineringar. Jag tyckte att det var otippat att Sean Penn fick priset för "Bästa manliga skådespelare". hade satsat på Mickey Rourke eller Brad Pitt. Jag måste säga att det här var den bästa galan jag sett!

Tack för att ni läser!

//JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0