Hollywood VS Bollywood

Alltså, jag älskar nya kulturer inom allt. Jag vill veta allt....detsamma gäller filmer. Jag älskar att köpa filmer å titta på dom å sen kolla på extra materialet bara för att se hur dom görs. Jag tittar ju mest på hollywood filmer och ja gillar särskilt såna som e sannings baserade. Jag är en typisk tjej, gillar romantiska, lite sorgliga dramer. Något annat ja har blivit fäst vid är bollywood filmer (Ni vet dom här häftiga indiska filmerna). Jag älskar allt i såna, dansen, den traditionella berättelsen om olycklig/förbjuden kärlek, å ett annat plus är ju när skådespelarna e snygga. Jag kollar inte på film om den inte har en bra handling eller någon snygg skådis. Jag tycker att filmen blir mer intressant när de e typ Johnny Depp som spelar för han e så in i helvete snygg!!

Kommentarer
Postat av: Johannes

Nya Rambo är än bra film ;)

2008-05-06 @ 21:33:26
URL: http://hijnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0