Soon christmas!!




Äntligen så fick man sluta skolan...det var julshow där lärarna uppträdde, mitt i förestälningen blev det pinsamt för de skulle visa en video som dom hade gjort med bilder och en berättarröst. Självklart råkade dom dra ut sladden så rösten försvann så man bara fick se bilder. Istället för att pausa bilderna så fortsatte dom och lärarna försökte lösa problemet. Detta resulterade i  att en del elever började gapa och så...men det hela slutade bra även om vi inte fick höra handlingen.
När ja kom hem så var ja trött som fan. Vresig som fan och ja gick och la mig. somna efter en stund och bianca (hund) låg bredvid mig och snarka xD.

Har duschat och tvättat håret och väntar på att min film ska ladda klart. Snart e de julafton!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0