Ångest...

Helgen blev inte som ja hade tänkt mig. Jag blev alldeles för full och började gråta och dessutom så gjorde ja så att min älskade vän sandra inte ville sova hos mig. Jag förstod inte då när ja va snorfull varför men idag så fatta ja ju. Har sån jävla ångest hela tiden, det känns som att ja inte räcker till, som att allt ja gör saknar betydelse och värde. Jag borde kanske snacka me nån psykolog men ja pallar fan inte...det spelar ingen roll om ja gör de för förr eller senare får man skit av sina föräldrar. Jag e bara så ledsen och mina vänner förösker hjäpa och förstå vilket ja uppskattar väldigt mkt, annars hade ja nog inte funnits idag...jag antar att ja inte e så lätt att ha att göra med.


Tack för att ni läser!  

Kommentarer
Postat av: saandra

Men gumman, jag finns här för dig även fast du kan vara jobbig. jag kommer aldrig att svika och lämna dig!! <3 love ya babe

2008-12-17 @ 21:46:55
URL: http://saaandrae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0